Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Louise
Helena skrev: http://www.mamatoto.org/videos/BWCC2FWCC.mpg
Jag blev lite inspirerad när jag såg filmen ovan så jag var ju tvungen att testa. Amanda tyckte att det var hur kul som helst, sjalbarn som hon är :D

När jag testat med sjalen kom jag dock på att det är ursmidigt att använda samma sätt för att placera barnet på ryggen i Patapumen. Jag spännde på midjebältet med knäppningen fram. slängde upp Amanda på ryggen och drog upp axelbanden, gick supersnabbt. Borde funka lika bra med Ergo.
Användarens profilbild
Av Louise
Glömde skriva att fördelen som jag såg med att göra så med långsjal är ju att man inte behöver sätta ner barnet på marken/golvet utan kan slänga upp barnet på ryggen, fixa till sjalen och sen knyta. Är man hemma så går det ju egentligen lika smidigt att sätta barnet i sjalen på golvet och kasta upp på ryggen.
Användarens profilbild
Av Kristina
Louise skrev:Jag spännde på midjebältet med knäppningen fram. slängde upp Amanda på ryggen och drog upp axelbanden, gick supersnabbt. Borde funka lika bra med Ergo.
Så har jag alltid gjort för att bära Alma på ryggen i ergon, tycker det är väldigt onödigt tjorvigt att vrida runt hela paketet...
Användarens profilbild
Av April
Här är en till "kastare" :-D. Jag sätter dock Saga på höften och sedan kastar jag bak henne (låter selen vara stilla) - fungerar utmärkt!

Kram
Användarens profilbild
Av marlene
Jag kastar jag med :roll:
Användarens profilbild
Av Anna
jag svingar också, har hugo framför mig och tar tag i överarmarna och svingar över axeln. Funkar prima! Är detta inte möjligt på sutemin då den har korsade remmar?
Användarens profilbild
Av Anna
eller, numer svingar vi faktiskt inte alltid. Jag knäpper selen runt midjan och böjer mig ner så klättrar Hugo upp själv.
Användarens profilbild
Av Helena
Anna skrev:jag svingar också, har hugo framför mig och tar tag i överarmarna och svingar över axeln. Funkar prima! Är detta inte möjligt på sutemin då den har korsade remmar?
Vet inte riktigt. Mina kompisar som provat sutemin, satte upp barnet på ryggen först och tog sedan på sutemin, fast de trasslade in sig lite, så man fick hjälpa till. Lite svårare blir det nog.
Jag har bett min store pojke, Marek, att klättra i sutemin, fast problemet är att den alltid fastnar så att den inte går upp över hans rumpa ordentligt.
Användarens profilbild
Av Toyya
Nu har jag registrerat mig och kollat ryggknytningsfilmer! Synd att Kalle sover... :wink: Sugen på att prova!
Kanske ska våga mig på det i morgon!?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?