- tor okt 04, 2007 10:46
Nu tycker jag ju det är skönare med sjal, även om jag har svårt att få till ryggknyt. Jag funderar faktiskt lite på en Beco... När jag bär med Ergon har jag spännet mellan axelbanden jättehögt, då är det ganska ok.
Men kort sagt: nej, Ergon sitter inte jättebra på mig.
Käthe skrev:passar på att fråga Korp en annan sak: om du har små smala axlar, tycker du verkligen att Ergo sitter bra på dig då? Jag har väl inte så jättesmala axlar men ganska, och jag fick lov att lämna tillbaka min Ergo för att den satt så illa, jag skaffade en beco och den tycker jag mer om i axelpartiet. Blir bara så fundersam över allt det här med passform...När jag skaffade Ergon hade jag bara burit med Babybjörn innan, och då tyckte jag det var helskönt.

Nu tycker jag ju det är skönare med sjal, även om jag har svårt att få till ryggknyt. Jag funderar faktiskt lite på en Beco... När jag bär med Ergon har jag spännet mellan axelbanden jättehögt, då är det ganska ok.

Mamma till E (född september 2003) och S (januari 2007)
Bär i svart Ergo OG, Beco Skytemple, ljusgrå Babybundler, Havanna ringsjal, Easycare Sol 4,7, Stork Leo brun 4,2.
Bär i svart Ergo OG, Beco Skytemple, ljusgrå Babybundler, Havanna ringsjal, Easycare Sol 4,7, Stork Leo brun 4,2.