Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har fått en hel del hjälp från filmer på youtube, den här tex http://youtube.com/watch?v=L1RifEflbjk (även om jag brukar strunta i ändarna grejen). Fast det är klart den är med knut, men den fick i vart fall mig att lära mig knyta på ryggen själv - utan assistans.
Av Jun
Förlåt... har inte haft tid att sitta vid datorn sen jag skrev meddelandet. Har nog ingen bild på just det jag beskrev och när det är färdigt så är det ju färdigt, men jag ska se om jag inte kan fixa en bild. Kanske hinner jag i morgon innan jag sticker iväg till jobb, annars så kan jag fixa det på måndag! :D

Om nu lilla M vill bli uppknuten... har inte gått att knyta på någon månad nu eftersom hon sprattlar så f*rbannat och vill bara krypa omkring och göra hyss ;-)
dsjohanna skrev:
Jun skrev: När jag knyter sjalen sprider jag inte ut tyget först utan gör det sist av allt -när allt är klart och bebisen är uppe på ryggen. Jag lägger tyget på axeln ganska så nära halsen och samlat i en "klump" som jag sen sprider ut ordentligt och då brukar det spänna åt sig lite extra så det sitter bra!
Har du någon bild på hur det ser ut när det är färdig knutet? Eller är det svårt att se hur det är gjort när det är klart kanske.....

Nu kommer inte jag börja knyta på rygg än på ett tag men kommer försöka senare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?