Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
Frida med Mea skrev:Tibetan med didy är inget vidare enlgt mog, eftersom de är så smla så att rumpan lätt trillar ur (det har jag ju sagt till dig :this: )
Nia bredde ut tyger över rumpan lite när man korsade och det tycker jag blir bättre för då låser man påsen från att glida upp och visa hela nakenfis rumpan :D
2,5 cm skillnad :wink: . jag har lyckats bra med didy men jag tycker inte det är så bekvämt med tibetan, om man jämför med omslutet alltså. fast jag håller med om att det är trevligt när barnet hamnar högt upp.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har en stork nu och nu gick det mycket bättre. Även omslutet blev bättra, jag bar hela vägen hem från stan :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag ska gå och mäta :notes:

skiljer tre centimeter bara. men storken är mycket stadigare, det är kanske därför.
Användarens profilbild
Av Linnea
Bissa: med risk för att stöta sig... det är rätt sexigt med en halvnaken, sjallindad, diskande man 8)

måste gå å snacka lite med sambon...
Användarens profilbild
Av Mia
Jag har varken problem med didyn eller bebinan, tycker de är toppen!
Den allra bredaste sjalen jag har är Gåsen och den är lättast att knyta med men inte skönast längre stunder.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?