Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
diddeldi skrev:här är en bild från idag när jag bär atlas på ryggenKorsar jag sjalen så där så stryps jag.![]()
Panakeia skrev:såhär kan vi seut utan att skämmas....tjusigt! Men vad är det för knytning? Är det månne wriggleproof?
Malla skrev:Hur stort är "lite större"?
I alla fall, jag skulle ALDRIG korsa på framsidan, provade en gång-det såg HELT sjukt ut!![]()
Så tibetanskt är det som gäller, eller omslutet med korset lite högre upp.
zmurfan skrev: Korsar jag sjalen så där så stryps jag.jag förstår precis vad du menar, jag hatar att ha saker som sitter åt mot halsen. att ha polotröja ger mig strypningskänslor
Jag kör mest med ryggsäck och tibetan nu för tiden.
När Oscar var mindre så gjorde jag omslutet och då blev det med en knut ovanför brösten och sen dra bak sjalen över axlarna och korsa över barnet och knyta fram i midjan.
Det blev inget korsa över bröstet för då hade jag gått åt. Avskyr att ha nåt tätt om halsen.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?