Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Dorotea skrev:Jag började ha Benjamin på ryggen när han var 2 veckor. Jag gjorde vanligt omslutet kryss, fast med fötterna innanför i den första "påsen". Han hade fötterna hopvikta under rumpan, de blev lite klämda så jag hade honom inte mer än nån timme i sträck. När han var några veckor äldre kunde han ha benen utanför, då blev det lättare! :D Han satt bara på ryggen när han sov.

Här i en vävd sjal - det var lättare att använda trikåsjal för det blev mer följsamt, och det blev itne tungt eftersom han var så liten :loving:
Bild

Såhär kunde han också ligga ibland, här med benen utanför. JAg sydde en bärpåse lite senare där han kunde ligga i vagga, och sen skjutsade ajg vöer honom till ryggen i den (i vaggposition).
Bild
Hur fick du upp han på ryggen? Det sär såg ju ut som om han hade det jätte bra juh! :loving: Sitter dom fast riktigt då (om man nu får till det som man ska, vilket jag tvivlar på att jag någonsin kommer lyckas med)...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?