Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Christin3 skrev:
JinxLinda skrev::loving:
thowida skrev:[img]090518%20061.jpg[/img]

Innan jag knytit färdigt..

:loving:

Jag testade knytningen nyss, men vad ont det gjorde över lungorna :? Blev jättemycket tryck :(
Jag provade endast o knyta den men jag tyckte inte om avslutet så jag drog den runt midjan istället och det kändes mkt bättre :)
Fast då blir det den här ryggsäckskänslan att den ska glida av armarna? :hmm:
Äh jag får prova lite olika sätt helt enkelt :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Christin3 skrev:mmm jag har ju inte provat med barn i än men ska göra det o prova lite jag också, men bara med sjal så kändes det bäst :)
Du får knyta in ett sockerpaket eller nåt så att du får lite tyngd :wink:
Användarens profilbild
Av Helma
Snygg sjalare, fin sjal och bedårande sjalbarn. :loving: Denna variant får provas i dag.
Användarens profilbild
Av katha
thowida skrev:Bild

Innan jag knytit färdigt..

Fy tusan vilken vacker bebis! (kanske inte är bebis fortfarande men jag säger det iaf!)
Jättebra serie thowida! Nu kan vi ju lägga ut det på första sidan! :wink: :lol: (skojar)
Av sjaltokan
katha skrev: Jättebra serie thowida! Nu kan vi ju lägga ut det på första sidan! :wink: :lol: (skojar)
Ska den upp bland knytinstruktioner får jag nog ta lite bättre och skarpare bilder.. 8)
Av Jinxan
thowida skrev:
katha skrev: Jättebra serie thowida! Nu kan vi ju lägga ut det på första sidan! :wink: :lol: (skojar)
Ska den upp bland knytinstruktioner får jag nog ta lite bättre och skarpare bilder.. 8)
:app:
Användarens profilbild
Av Annika E
Den måste jag testa! :tumup:
Av eamane
Testat :tumup: Fast jag knöt runt magen istället för tibetanskt. Det halkar ner litegrann från axlarna men inte lika mkt som med ryggsäck...
Bild
Av IEDN
Det var en variant som inte provats, får dock vänta tills imorgon då lillkillen sover :D

Vet bara inte om min rygg pallar med att ha honom så långt ner men den måste klart testas. :tumup:
Av legenden29
Det är så jag brukar knyta (vad hette sättet nu igen?) men jag avslutar runt midjan. Får apselut testa tibetanskt slut för det ser ju smidigt ut. Tack för tips!
Användarens profilbild
Av Helma
Har testat denna och det blev jättestadigt och bra. Kommer att knyta så igen. :tumup:
Av Maria Segedi
Testade med vår stooora björnnalle. Förstår dock inte riktigt hur man får till tyget över axlarna skönt och lyckas dra åt med ett sprattlande barn på ryggen... :rodna: Kändes skön annars :tumup:
Av sjaltokan
Maria Segedi skrev:Testade med vår stooora björnnalle. Förstår dock inte riktigt hur man får till tyget över axlarna skönt och lyckas dra åt med ett sprattlande barn på ryggen... :rodna: Kändes skön annars :tumup:
som med all knytning.. öva.. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?