[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 85427
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Buddha? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag tycker det låter precis som en riktig buddha.... :?
Användarens profilbild
Av diddeldi
hmm, det är ju jag som har gjort instruktionerna, men jag förstår inte heller riktigt tror jag. på vilket sätt menar du att du gör annorlunda än på bilderna? jag tycker att jag gör som du beskriver ungefär :roll:
Användarens profilbild
Av Alven
Få se om jag fattar det rätt nu... I en Buddha är ju benen innanför krysset OCH smokingbältet, du har alltså dotterns ben utanför krysset men innanför smokingbältet?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Alven skrev:Få se om jag fattar det rätt nu... I en Buddha är ju benen innanför krysset OCH smokingbältet, du har alltså dotterns ben utanför krysset men innanför smokingbältet?
På en äkta buddha trodde jag att benen skulle vara utanför krysset men innanför smokingbältet :?: :!:
Användarens profilbild
Av diddeldi
lwinroth skrev:
Alven skrev:Få se om jag fattar det rätt nu... I en Buddha är ju benen innanför krysset OCH smokingbältet, du har alltså dotterns ben utanför krysset men innanför smokingbältet?
På en äkta buddha trodde jag att benen skulle vara utanför krysset men innanför smokingbältet :?: :!:
det verkar ju väldigt instabilt att göra så tycker jag... :roll: men vet inte vilket som är "äkta" (om det nu finns nåt sånt).
Användarens profilbild
Av diddeldi
Frida med Mea skrev:Tycker att det ser ut som att man inte sätter ner benen igenom krysset utan att de sitter vikta innanför (om någon förstår) men det känns som att hon kan trilla ut då, eller kan hon inte det?
jaha, nu tror jag att jag vet vad du menar! :idea:

alltså, buddhaknytningen är ju lite instabilare än andra knytningar, men det är ändå ingen knytning jag skulle använda ute (för mycket intryck att värja sig mot tycker jag). och hemma tycker jag nog att man har tillräcklig koll ändå. har inte provat din variant, så jag vet inte om man kan få det vettigt ergonomiskt. breder du ut tyget ordentligt under rumpan, från knäveck till knäveck? för då borde det väl iofs kunna funka. måste nog prova nån dag :wink:
Användarens profilbild
Av nickie
Väldans gammal tråd, men jag undrade samma sak...

Jag har bara testat att bära frammåt en gång. Visste inte hur jag skulle göra. Så jag satte lillan på samma sätt som när hon sitter mot mig. (Standardknytningen, korsad med maggördeln utanpå) Bredde ut sjalen från knäveck till knäveck, vilket ju gav henne uppdragna knän o lite "grodsits". Drog upp maggördeln utanpå, upp till hakan.

Jag fattar inte riktigt vad som menas med "buddhaställning". Är det lotusställning som avses? Eller bara skräddarsits?

(Inser nu att det jag kallar maggördeln är det som brukar kallas smokingbälte... *ler* Jaja, kärt barn har många namn!)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?