Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Och jag passade förstås på att köpa en när jag var förbi Ingrid på Babydesign idag. Hon har inte hunnit uppdatera sin hemsida med den än.....

Jättebra instruktioner. Flera knytningar som jag aldrig sett som jag bara måste prova.... Sen saknas det några också :wink:
Av Annamamman
Jag fick den när jag beställde sjal nu i förra veckan, och vilken glad överraskning det blev! Det är ju mycket lättare att förstå, även om min förra var på engelska så är dt stor skillnad.
Användarens profilbild
Av Ina
Vad kostar en sånn om man vill köpa den separat??
Av hälsingemamma
kan man köpa bara boken? och var gör man det isåfall?
är den "bäst" och värd att äga som nykläckt sjalare?
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Maila till info@babydesign.se, den kostar 90 kr (plus frakt gissar jag).
Användarens profilbild
Av Ingrid
De går bra att köpa separat för 90 kronor som Lena skrev. Beställer du en Hoppediz följer de numera med. Hoppediz-instruktionerna är verkligen utförliga och bra tycker jag.

Översättningen är gjord av en av mina bästa kompisar, som är professionell översättare och numera också helt såld på bärsjalar sedan de fick ett sladdbarn för ett år sedan. Ingen barnvagn där inte! Så hon vet vad hon har översatt. Så det är ju extra kul tycker jag! Jag har också varit med på ett hörn med att granska översättningen.

Jag ska försöka hinna lägga ut dem på hemsidan imorgon så man kan beställa direkt. Jag ligger fortfarande efter med en del, det märks allt att 2 månader mer eller mindre har försvunnit för mig i höst...

/Ingrid
Av LL
Jag såg knytinstruktionerna som en kompis hade. Jättefina och lyxigt med en hel bok!

Dock tyckte jag nästan det var lite för detaljerat. Tydligt javisst, men det blir lite svåröverskådligt när det är så många bilder för varje moment i knytningen. Detta är inte menat som någon direkt kritik, bara en reflektion. Någon som tycker likadant?
Användarens profilbild
Av Helena
LL skrev:Jag såg knytinstruktionerna som en kompis hade. Jättefina och lyxigt med en hel bok!

Dock tyckte jag nästan det var lite för detaljerat. Tydligt javisst, men det blir lite svåröverskådligt när det är så många bilder för varje moment i knytningen. Detta är inte menat som någon direkt kritik, bara en reflektion. Någon som tycker likadant?
Både ja och nej, ifall det verkar för pilligt kan man nästan ge upp, när man ser att det är flera sidors knytinstruktioner, speciellt för några vaggor, man skulle dra här och dra åt där. Men för ryggknytningar som annars aldrig brukar vara så bra beskrivna tycker jag att det är jätte bra att man får tips om små finjusteringar som man inte hade en aning om. Men sen måste man ju inte göra precis som Hoppediz skriver, man kan ju knyta på andra sätt också. Men jag tror att speciellt med en Hoppediz som är så elastiskt är det viktigt att dra åt sjalen hela tiden lite extra, så att knytningarna blir bra. Med andra sjalar tycker jag att det sker lite mer av sig själv.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?