Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har lite svårt för att bestämma mig... Just nu funderar jag på mei tai eller beco. Jag vill ha nåt att bära i som är lätt att få på sig när man tex parkerat bilen och ska in och handla... Är det stor skillnad rent svårighetsmässigt att få på sig dessa med barnet i?
Användarens profilbild
Av Elin G
Men mei taien är det lätt att råka tappa banden i en vattenpöl eller så. Det problemet slipper du med en sele.
Användarens profilbild
Av Droppen
Jag tycker det är mycket enklare med sele än med MT!
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja sele är enklare helt klart. fast det är ju inte direkt supersvårt med mei tai, men som sagt så kan det vara lite jobbigt med vattenpölar och så.
Användarens profilbild
Av annemi
Tycker också sele är mycket enklare :D
Användarens profilbild
Av Maria22
okej då borde man kanske satsa på en beco iallafall då... men den är ju så dyr! :(
Användarens profilbild
Av P
Jag har ju ingen beco men jag tycker att mt är enkelt att ta med sej, tar liksom ingen plats.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Det är enkelt med mei tai (även om man till viss del får se upp med vattenpölarna). Bärsele är dock ännu enklare/snabbare att få på. Fast en MT tar mindre plats att få med sig :wink: En smakfråga vilke man föredrar 8)
Användarens profilbild
Av Nova
Jag går emot strömmen och säger tvärtom.
Jag tycker att det är enklare och snabbare att trixa med banden på en Mei Tai än att trassla med spännen på en sele.
Användarens profilbild
Av LillaG
Jag är oxå inne på Novas linje, att jag tycker det är enklare med en mei tai.
Men det är såklart en vanesak. Knyter man mycket/sätter på sele mycket så vänjer man sig vid det.
Personligen så tycker jag att mei taien sitter bätte också.
Av belinda
LillaG skrev:Jag är oxå inne på Novas linje, att jag tycker det är enklare med en mei tai.
Men det är såklart en vanesak. Knyter man mycket/sätter på sele mycket så vänjer man sig vid det.
Personligen så tycker jag att mei taien sitter bätte också.
precis så!
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag tycker mt är krångligare än en långsjal. Då långsjal ger bättre avlastning så finner jag aldrig tillfällen då mt skulle varit ett bättre alternativ. Så är det för att slipp få ändar i marken då är sele bäst men för det mesta är detlångsjal som slår allt annat med höstlängder. En mt har 4 ändar istället för 2 som med en långsjal och inte blir den kortare heller i total längd. Förlåt mig, men jag har svårt att förstå det smidiga med en mei tai.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?