Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har sytt mig en Mei Tai som jag stormtrivs med! Bär lilleman på magen och då är det ju inga problem att få dit honom själv. Ibland hade det dock känts mer praktiskt att ha honom på ryggen, när man städar eller så (har iofs Ergon som jag kan ha då, men jag skulle vilja lära mig med MTn också). Problemet är att jag inte vet riktigt hur jag ska få upp honom på ryggen när jag e själv??? :roll: Maken har hjälpt mig ibland när vi varit ute, vilket funkar jättebra. Men själv får jag honom tillräckligt "spänd" eller hur jag ska säga, han blir för långt ner... När jag provat själv, har jag satt honom på MTn på soffan och sen försökt knyta fast honom. Han är ju inte i den mest samarbetsvilliga åldern heller... :wink:
Så, nu mottager jag alla tips med STÖRSTA tacksamhet!!! :urule:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Bästa sättet att förklara är nog att visa.
Finns det inga sjalare i din närhet som ska ha en sjalträff snart som du akn gå på och få lite tips?
Annars kan du kolla här: http://meitaibaby.com/howtoslideshow.html
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Tack för era tips! Jag får väl ställa oss framför spegeln och öva, öva, öva.... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?