Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Hur ska ergon egentligen sitta för att avlasta allra bäst? Jag har problem med att jag får ont i axlarna efter en stund. Hur spända ska de olika banden vara? Dvs de band över axlarna och det som sitter på ryggen (alternativt på magen om barnet sitter på ryggen). När upplever ni att ergon avlastar axlarna som mest?
Användarens profilbild
Av diddeldi
det viktigaste är att den sitter ordentligt på höften så att tyngden hamnar där. sen bör axelbanden vara ganska tajta så att barnet sitter nära kroppen. vad gäller bröstspännet så är det olika var man trivs med att ha det, själv vill jag ha det så högt upp som möjligt.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag har märkt att jag gärna drog åt midjebältet för hårt i början - då hamnade det snarare i midjan och skar mest bara in. Nät jag har det något lösare hamnar däremot tyngden på höfterna, som den ska. Prova dig fram!
Användarens profilbild
Av korell
Jag tycker det gör stor skillnad för axlarna om man drar åt bröstspännet för lite. Jag drar åt det väldigt tajt, då kommer tyngden ganska långt in på axeln.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?