Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en såå fin hoppediz lille på 2,7 (2,5?) m som jag inte lyckas knyta.. Jag älskar Ringsjal och funderar ibland på att låta sy upp hoppen till Ringsjal. Eller är det dumt? Vad är fördelen med kortsjal framför Ringsjal? Är det någon skillnad i avlastning? Kan alla kortsjalar bli ringsjalar?
Senast redigerad av mammatillE den mån jul 09, 2012 12:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Bebile74
Du kan ju alltid köpa sjalringar och trä dem på sjalen utan att sy för det kan man jag har sett det på youtube. På det settet så kan du ha både varianterna och du kan känna efter vilken som passar dig bäst. Jag kan tyvärr inte länka till vision för jag sitter i neo av. På sjukhuset.
Av mammatillE
Nu funderar jag igen på detta.:) blir den klumpig att reglera? Den är ju ganska tjock. Och vikning på axeln finns det olika varianter av va? Vad vill man ha?
Av mammatillE
Bebile74 skrev:Du kan ju alltid köpa sjalringar och trä dem på sjalen utan att sy för det kan man jag har sett det på youtube. På det settet så kan du ha både varianterna och du kan känna efter vilken som passar dig bäst. Jag kan tyvärr inte länka till vision för jag sitter i neo av. På sjukhuset.
Ja jag kanske skulle beställa ringar och prova :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?