Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av supermira
#8857825
Jag vill så gärna knyta på ryggen med min Girasol, men jag får liksom inte till det...jag tittar på knytinstruktioner på Youtube och sjalbarn men....det går liksom inte!


Jag behöver hjälp av en sjalbarnare! Finns det nån i Borås med omnejd som kan tänka sig att komma och visa?

Help please!!!
Användarens profilbild
Av AbbesMamma
#8859456
Bor inte i närheten, men hoppas nån annan kan hjälpa dig på plats :) kolla om det finns sjalträffar där nån ryggbärare kan hjälpa dig?

Vilka knytningar har du provat? Vad är det som blir tokigt?
Av supermira
#8860568
Ja jag kan svinga honom bak på ryggen men det är att få till sjalen under rumpan som är svårt! Kan iofs tänka mig att det är övning som behövs....
och nån som visar mig!
Av tjoffsann
#8860583
Bor inte heller i närheten men jag har också problem med att få sjalen bra om jag svingar, men om jag skuffar runt Liten under armen med sjalen runt sig så tycker jag det är lätt :) Brukar sätta upp en fot på en stol eller liknande, lägga mitten av sjalen på överbenet och sen sätta henne grensle över kanten närmast mig, sen vika upp sjalen och lägga den lite över hennes armar och så skuffar jag runt :tumup: Vet inte om du fattar hur jag menar men min sjal (och bebis) ligger iaf bra när hon kommer fram på ryggen :wink:

Sen är de ju mycket möjligt att det är en övningssak och att det man övat på känns enklast och bäst :lol:

After choosing the basic features, I moved on to t[…]

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?