- lör feb 18, 2012 15:15
Just när jag blivit sån dunder-hejare på ryggknyt så börjar jag få ondare och ondare i brösten. Känns som stockning på g om det inte är nån slags träningsvärk av sjalen
men nu har jag ju bärt på rygg (omväxlande med mage) flera veckor. Bär både på age och rygg flera gånger om dagen.
Finns det nån ryggknytning som är avlastande, känns säker med en liten bebis och skonar tuttarna? Just nu kör jag omslutet på ryggen och avslutar med ett kors ovanför brösten, det känns som att det mest gör ont mot armhålan sett så jag ska prova om det blir bättre med ett annat avslut. Vad gör jag annars
jag som äntligen kan laga mat och städa och känna mig lite fri sen jag lärde mig ryggknyt
en bebis som hänger ut som en ostrok på magen om han är nyfiken/otålig men alltid är nöjd och snart somnar på ryggen.

Finns det nån ryggknytning som är avlastande, känns säker med en liten bebis och skonar tuttarna? Just nu kör jag omslutet på ryggen och avslutar med ett kors ovanför brösten, det känns som att det mest gör ont mot armhålan sett så jag ska prova om det blir bättre med ett annat avslut. Vad gör jag annars

Bebban Babblin 110908 tutt-tokig och sjalåkare!