Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tuviluvis
Ja, detta undrar jag nu över efter att fått hem en underbar fin freehend meitai. Jag har N, 3 mån, på magen. Jag tar axelbanden ,korsar dem i ryggen och fram vid hans rumpa, snurrar jag dem och ibland tvinnar dem några varv, och sen under hans ben och knyt på ryggen. Gör jag fel? Jag tycker att banden från axelbanden åker ned på hans rumpa så de kommer lååångt ned, och därför trycker på hans ben! Jag inte haft mjölighet att ta av hans byxor och kolla om han har tryckmärken, men det känns som så! därför får jag gå och flytta upp banden så att de inte åker ner, det borde jag väl inte behöva?

Någon som vet och kan komma med :help:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Kan du bre ut banden över rumpan på honom?? Jag tror att jag ibland drog upp benen på Elvira så att hon satt ännu mer i godposition när jag tyckte att sjalen eller mei taien tryckte och då tyckte jag att det kändes bättre.
Användarens profilbild
Av tuviluvis
Trulsamin skrev:Kan du bre ut banden över rumpan på honom?? Jag tror att jag ibland drog upp benen på Elvira så att hon satt ännu mer i godposition när jag tyckte att sjalen eller mei taien tryckte och då tyckte jag att det kändes bättre.
Jag tycker att de är utbredda, men ska prova igen :tumup:

När jag tar på mig den känns det bra, men sen efter ett tag åker axelbanden in mot halsen, och det som kommer fram kryper bedåt och trycker på stackars Ns ben:(

Finns det något jag jan göra så de inte åker upp mot halsen? jag tror detta är en del av boven :?
Användarens profilbild
Av tuviluvis
thowida skrev:gör en snurr på ryggpanelen
Bild
Bild
eller knyt fram
Bild

lånade bilder

Och nej jag tror inte det är någon fara att de trycker på benen :tumup:
Låter bra det iaf :)

Om man tittar på de två nedre bilderna har de axelbanden väldigt nära halsen, ska det vara så? Tycker det trycker då på mina axlar och halsen :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?