Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
Jag får inte till den där mjuka böjen för henne att sitta i. Hon sitter med rumpan liiite längre men det blir väldigt rakt iaf. Hängmatte-effekten uteblir lite liksom. Någon som förstår vad jag menar? Vad gör jag för fel?
Användarens profilbild
Av Majaå
Stoppa in under rumpan, dra åt lite lagom, bred ut hennes ben, stoppa in under rumpan igen och dra åt lite till. Men dra inte åt för hårt på första "svängen" är mitt tips, då riskerar du bara att dra ut den "mjuka böjen" igen. Du kan dra åt mer på nästa "sväng" istället. Är det begripligt? (PS. Sorry att jag inte svarade innan på sms, men jag har jobbat sjukt länge idag.) Tänker på er, förresten!
Av FrokenG
Majaå skrev:Stoppa in under rumpan, dra åt lite lagom, bred ut hennes ben, stoppa in under rumpan igen och dra åt lite till. Men dra inte åt för hårt på första "svängen" är mitt tips, då riskerar du bara att dra ut den "mjuka böjen" igen. Du kan dra åt mer på nästa "sväng" istället. Är det begripligt? (PS. Sorry att jag inte svarade innan på sms, men jag har jobbat sjukt länge idag.) Tänker på er, förresten!
Ahh... Jag tror jag fattar. Nu drar jag ju åt för kung och fosterland överallt för att inte tappa henne :lol: Men det går tusen gånger smidigare med Zaran (längden är perfekt också!) Du får kolla nästa gång :tumup:

(ps. Nu är vi friska, dagis i morgon igen. F tjatar järnet om E varje gång han ska sova, ha ha ha!)
Av FrokenG
Sjalette skrev:Jag har problem med att jag tycker att hon hamnar i en för djup sits. Hon sjunker liksom ner så det ser ut som hon sitter i knävecken, hon trivs men jag undrar hur jag försöker minska sitsen lite. Hon åker ner fast jag drar åt :hmm: Några tips?
Hur gör du då? Vi kanske kan jämna ut lite du och jag :tumup:
Av Madde O
Hänger på tråden och passar på att fråga er oxå hur tusan man får tyget under rumpan och sådär fint utbrett från knä till knä på bästa möjliga sätt? :roll: Jag tycker att det är svårt och det tar sån tid innan det blir okej så fröken på ryggen hinner ledsna ur helt. :(
Av FrokenG
Madde O skrev:Hänger på tråden och passar på att fråga er oxå hur tusan man får tyget under rumpan och sådär fint utbrett från knä till knä på bästa möjliga sätt? :roll: Jag tycker att det är svårt och det tar sån tid innan det blir okej så fröken på ryggen hinner ledsna ur helt. :(
Mitt bästa tips är att ta handen mellan barn och rygg och dra in tyget det hållet istället för att putta "utifrån". Lättare att få in tillräckligt med tyg, tillräckligt högt upp och hela vägen från knäveck till knäveck :tumup:
Av Madde O
FrokenG skrev:
Madde O skrev:Hänger på tråden och passar på att fråga er oxå hur tusan man får tyget under rumpan och sådär fint utbrett från knä till knä på bästa möjliga sätt? :roll: Jag tycker att det är svårt och det tar sån tid innan det blir okej så fröken på ryggen hinner ledsna ur helt. :(
Mitt bästa tips är att ta handen mellan barn och rygg och dra in tyget det hållet istället för att putta "utifrån". Lättare att få in tillräckligt med tyg, tillräckligt högt upp och hela vägen från knäveck till knäveck :tumup:
Hm, ska testa det! Men kisses vad irriterande det är när det blir en bra knytning i övrigt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?