Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av keah
Min ryggknytarkarriär är nu lite drygt ett halvår, vi köpte vår första vävda sjal och började testa sjala på rygg när S var fem månader.
Den första knytningen vi provade var SHBC och den var ju enkel och funkade rätt bra, men vartefter hon blev större och rörligare blev det allt svårare att få till den så den inte blev sned.
Då provade vi ryggsäck med tibetanskt avslut och jag gillade den riktigt bra och hon sov gott i den också, men det blev tungt att bära långa stunder och hur gärna jag än bär på rygg drar jag mig lite för att knyta upp henne med denna variant.
Men nu har jag hittat min räddning - vrikkesikker! Den kräver en del övning för att få brett ut sjalen ordentligt över ryggen på barnet, men när hon väl sitter där är den helt underbar. Visst känner jag av att jag har någon på ryggen, men inte ens i närheten av vad det kändes med ryggsäcken. Vrikkesikker är iofs inte riktigt lika sovvänlig, men när hon är vaken och vill vara med och jag ändå behöver ha händerna fria funkar den jättebra. Idag har jag haft henne på ryggen i vrikkesikker i säkert två timmar medan jag dammtorkade och fixade mat i köket.

Hipp hurra för vrikkesikker! :vågen: :tumup: :confettismiley:
Användarens profilbild
Av SCSI
:app:
Jag försöker en del andra knytningar emellanåt men återkommer alltid till vrikkesikker. Försöker lära sambon den oxå men vi har inte kommit så långt än...
Användarens profilbild
Av Nina & lilla J
Jag måste göra ett nytt försök att lära mig det, jag får inte till det. (Jag är rädd att min sjal är lite för kort).

Oj, vad vi slet för att lära oss att svinga upp och knyta på ryggen, vi var nära gråten både jag och lilla innan vi lyckades. Men nu är det kanske dags att ta ett till steg i ryggknytarkarriären.

Det är uppmuntrande att se att så många gillar den. Jag vågar mig nog på ett nytt försök i veckan.
Användarens profilbild
Av keah
Sanna81 skrev::vågen: Härligt!

Imponerad av Sinje också, två timmar städandes vaken :siishah:
Jo, det är väl inte alltid det är så populärt, men dagar då hon är lite extra kramig och vill vara i famnen mest hela tiden funkar det riktigt bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?