Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av semla
Jag har precis fått hem min nya ringsjal, en Girasol Donau :love:

Tanken är att den ska underlätta här hemma när S vill bli buren hit och dit och sen ner och leka på golvet, upp igen, etc. Mina armar blir som spaghetti av sånt, men nu har jag ju ringsjalen. Jag har bara hunnit testa en gång, och det blev ok, men jag inser att det krävs övning för att det ska bli snabbt och smidigt att bära med ringsjal :lol: Ringarna hamnade för långt ner, det blev för löst, etc etc :rodna:

Det jag i första hand vill lära mig är vanligt höftbärande. Så, alla ni som är vana ringsjalsanvändare, vad ska man tänka på? Hur mycket ska man dra åt sjalen innan man tar den på sig? Hur gör man för att tyget inte ska knöla sig vid ringarna? Hur gör man egentligen när man drar åt? Överös mig med er kunskap tack :D
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag tycker det är bra att inte ha för löst när man stoppar i barnet, uten lite lösare än vad man har när den sitter som den ska så att säga. Ringarna kan man då ha lite ovanför nyckelbenet så att de hamnar lite längre ned när man drar åt. Sedan stoppar man i barnet ovanifrån och drar åt sjalen medan du håller upp tyngden lite med andra handen. Se till att yget är utbrett från barnets knäveck till knäveck.

Sedan kan man justera tex övre kansten genom att dra i den inre delen av svansen. Innan du stoppar i tyget genom ringarna kan du vecka det så att det blir jämnt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?