Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
Jag har fått tips tidigare men glömt.. Vilka ryggknytningar är bäst för en nybörjare med 5 månaders, sjalvan bebis? Möjlighet till huvudstöd vore bra för hon somnar ofta när jag sjalar. Jag övade ett tag lite grann på omsluten ryggsäck med docka, kom så långt att jag knöt upp E på ryggen men hon gled liksom neråt så det kändes inte riktigt säkert.. Vad kan det bero på ? Tex vrikkesikker ser ju tryggare ut ur den aspekten, på filmen iaf, men där vet jag inte om bebis kan få huvudstöd?
Användarens profilbild
Av Kristina
ryggsäck. drar man åt överkanten ordentligt blir det bra stöd för huvudet även om bebis somnar. enkel och snabb och bra att börja med tycker jag. :)
Av mammatillE
Kristina skrev:ryggsäck. drar man åt överkanten ordentligt blir det bra stöd för huvudet även om bebis somnar. enkel och snabb och bra att börja med tycker jag. :)
Låter bra! Ska prova med stunt-dockan! :D
Användarens profilbild
Av SCSI
Joels huvud sitter rätt stadigt även när han sover i vrikkesikker, tycker jag. :tumup:
Av FrokenG
Kristina skrev:ryggsäck. drar man åt överkanten ordentligt blir det bra stöd för huvudet även om bebis somnar. enkel och snabb och bra att börja med tycker jag. :)
Följdfråga på den :-) Justerar du kanten dvs drar upp när barnet somnat eller räcker dett att ha kanten vid nacken/över axlarna?
Användarens profilbild
Av Kristina
FrokenG skrev:
Följdfråga på den :-) Justerar du kanten dvs drar upp när barnet somnat eller räcker dett att ha kanten vid nacken/över axlarna?
det räcker att ha kanten vid nacken. Ibland drar jag åt den lite extra bara, men jag behöver inte dra sjalen över huvudet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?