Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

E är två månader nu, när är det ok att börja ha fötter och ben utanför sjalen och inte innanför smokingbältet? Jag har provat lite försiktigt och hon trivs mycket bättre att ha dem utanför... Samma fråga gäller Ergon, jag har bebisinlägget till NG-varianten och det är lite knasigt tycker jag... om bebis ska sitta i flexorläge så har man ett par fötter i magen hela tiden... Nu har jag börjat låta henne sitta med benen utanför i den men jag tror inte att inlägget är tänkt så...? Hur har ni gjort? :hmm:
S fick frejkakudde pga höftledsinstabilitet vid fem dagars ålder och då började jag ha hennes fötter utanför eftersom hon satt bättre så med kudden (eg en plastskena som håller benen fixerade i typ grodposition) på plats. Den togs bort när hon var sju veckor och då fortsatte vi ha benen utanför. Så kör på!
A hade fötterna utanför när han var några veckor gammal (tre? fyra? fem?), han var ganska rak i kroppen och sträckte gärna på benen. Så verkar det vara mer populärt är det nog dags :tumup: .

Min M var av en helt annan sort, henne gick inte ens att bära i grodposition med benen innanför för hon kurade ihop sig som en boll :lol: . Hon gillar fortfarande att dra upp benen under sig på stolen så hon sitter på dom tex :wink: .
Jag bar F från start med benen utanför krysset. Eftersom det är ganska varmt här drog jag aldrig upp smokingbältet, så fötterna och benen hängde utanför. Se bara till att breda ut sjalen under rumpan och ut i knävecken så att du får till grodposition ändå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?