Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av imsel
Jahaaa det var här jag hade sett knytningen jag använt!
Men jag gjorde lite tvärtom i början, alltså satte sjalen direkt upp på axlarna..så nästa gång ska jag göra rätt :P

(jag fick gissa lite med knytningen eftersom jag trodde jag sett den på gamla förstasidan med knytningar..som nu är borta)

Tack thowida!

Det var bra det jag gjorde men jag tror detta blir ännu bättre :D (sen har jag bara provat ett annat ryggknyt..som inte funkade så bra)
Av FruFrid
Detta ska jag prova imrogon när vi har lite mer ork (jo, båda pojkarna är fortfarande vakna halv elva på kvällen :roll: )
Av Hell Cat
Idag fick jag till den! Men som vanligt vid ryggsäck så lyckas Arvid få ner sjalen långt ner på sin rygg genom att luta sig bakåt så mycket som möjligt så det blev obekvämt efter ett tag. Så länge den var ordentligt upp om hans rygg så avlastade den bra!
Användarens profilbild
Av petraokalle
Vilken superknytning thowida! Funkar perfekt till spädis också sålänge krysset kommer högt upp! Jag hade först lite svårt att få tyget runt ryggen, men jag gjorde så här att jag tog tag i fållen och förde den runthandleden först och på plats över ryggen. SEN fortsatte jag att föra tyget från handleden upp till axeln (makes any sense?)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?