Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bright
...har införskaffat en beco bwd (lacework) som är ursnygg! problemet är bara att jag inte får till hur den ska bäras... :oops:

finns det någonstans några utförliga bilder på hur man använder beco? (de som följde med var lite dålig bildkvalitet på, så det syns inte alls så bra)

helst skulle jag vilja korsa banden över ryggen när jag bär på mage, men de räcker inte till! :roll: hur gör man om man e av en lite "rundare" modell??? får man skippa korsningen då eller?
Användarens profilbild
Av Bina
Du gillar inte att ha enbart bröstspännet i ryggen?
Användarens profilbild
Av bright
Bina skrev:Du gillar inte att ha enbart bröstspännet i ryggen?
...du menar det som binder samman axelbanden så att de inte ska glida isär?

jag tycker d blir lite för framtungt då (kanske har jag spännet för högt upp?) har försökt att få det längre ner, men jag skulle vilja kunna korsa dem ungefär som man gör med en meitai...

tycker d e svårt att få till d? någon med beco på icke alltför långt avstånd från västerås som kanske kan visa??
Användarens profilbild
Av Bina
Ja precis så menar jag... jag fick själv min BWD igår och håller som bäst på att lära mig hur jag skall hantera den och få det optimalt.

Jag tror precis som du skriver, bröstbandet skall vara låååångt ner på ryggen för att avlasta så bra som möjligt, det verkar vara lite trix med att lära sig denna modellen men det går nog.

Återkommer om jag kommer på nån specialare... kanske knäppa upp ena spännet på sittdelen för att det skall bli bäst att få på sig den utan hjälp... :roll:
Användarens profilbild
Av bright
Bina skrev:Ja precis så menar jag... jag fick själv min BWD igår och håller som bäst på att lära mig hur jag skall hantera den och få det optimalt.
...testar lite här hemma oxå....du får bli en expert o hålla kurser i becoknäppning för mig sen.... 8)
Användarens profilbild
Av Bina
bright skrev:
Bina skrev:Ja precis så menar jag... jag fick själv min BWD igår och håller som bäst på att lära mig hur jag skall hantera den och få det optimalt.
...testar lite här hemma oxå....du får bli en expert o hålla kurser i becoknäppning för mig sen.... 8)
:app: visst
Användarens profilbild
Av Sami
att kryssa kanske bande på en Beco är för korta till? Har inte haft nljet att prova den ännu!

Att få spännet bra när man ska knäppa själv är inte helt lätt... men prova att göra såhär...

ta på selen runt magen och knäpp den
dra mellanspännet dit du vill ha det på axelbanden och knäpp det, se till att sidospännbanden är lösa och inte åtdragna, trä nu det knäppta spännet över ditt huvud. då har du alltså selen på dig redan och kan lirka i barnet uppifrån när du fått i barnet så drar du åt sidobanden... klart!

Det tar lite tid att vänja sig vid ett nytt bärdon... man får prova sig fram... närajg fick det här tipset att ta på en sele av denna typen så är det hur lätt som helst att få på den ensam!

lycka till
Användarens profilbild
Av annemi
Jag har ju en vanlig Beco men jag tycker inte det är svårt att korsa banden bakom ryggen. Det är ju bara att knäppa dem ett i taget... :roll:
Kanske det är annorlunda på nya Beco.
Användarens profilbild
Av bright
annemi skrev:Jag har ju en vanlig Beco men jag tycker inte det är svårt att korsa banden bakom ryggen. Det är ju bara att knäppa dem ett i taget... :roll:
jag tror inte det har med selen att göra....det är snarare min kroppshydda.. :roll: om jag inte minns fel så var du ett antal nummer mindre än mig på bredden.... :)
Användarens profilbild
Av annemi
bright skrev:
annemi skrev:Jag har ju en vanlig Beco men jag tycker inte det är svårt att korsa banden bakom ryggen. Det är ju bara att knäppa dem ett i taget... :roll:
jag tror inte det har med selen att göra....det är snarare min kroppshydda.. :roll: om jag inte minns fel så var du ett antal nummer mindre än mig på bredden.... :)
Jo lite mindre är jag väl, men jag tänkte att maken min funkar det ju också på o jag tyckte banden ändå var rätt långa men dom kanske inte är tillräckliga ändå :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?