Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ezereht
Testa en Mei tai sele :) dom är smidiga och bra på magen. Och små, tar ingen plats när man ska ta med dem.
Av Sassa
Tack Anso för din ärlighet! :D

Jag är ju liten och späd över axlarna så det blir för mycket vaddering helt enkelt. Jag tror nog också att Patapumen är bättre.
Så därför får jag nog tacka nej till Sutemin och hoppas att du hittar en nöjd köpare snart. :wink:
Av Sassa
Jag kollade in MeiTai och det ser inte ut som de har något bälte runt midjan som tar tyngden. Och sen var de ganska så dyra för att bara vara i tyg.
Användarens profilbild
Av Anso
Sassa skrev:Tack Anso för din ärlighet! :D

Jag är ju liten och späd över axlarna så det blir för mycket vaddering helt enkelt. Jag tror nog också att Patapumen är bättre.
Så därför får jag nog tacka nej till Sutemin och hoppas att du hittar en nöjd köpare snart. :wink:
Helt OK för mig. Hoppas att du hittar en sele du trivs med. :wink:
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jadå det är ju breda band som man knyter runt midjan, som på en sjal, som tar mesta tyngden. De är inte vadderade som på selen, men helt okej tyckte jag. Jag pratar om Mei Tai då.
Användarens profilbild
Av KATARINA
På en del personer sitter Ergon helt enkelt inte riktigt bra, då brukar Patapumen vara bättre. Jag bär med båda och tycker att båda avlastar mycket bra även på magen. (Säljer båda 2). Angående brsötspännet så brukar jag knäppa det innan jag sätter i Elias och ha axelremmarna nästan så långa som det går. EFter att jag satt i honom så drar jag åt axelremmarna.
Av Sassa
Tack för era tips. Jag var på Ikea i fredags (igen, jag vet... såg Katarina där senast), och tog mod till mig och åkte dit i Ergon. Jag bar Axel i den nästan hela tiden och lyckades få ned bröstspännet till mitten av ryggen, så det blev faktiskt riktigt skönt. :)
Sista halvtimmen tog jag Axel i Ringon, för han hade blivit så varm i selen.

Så det ser ut som att jag kan bli kompis med Ergon i alla fall. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?