Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lenaskeå
Någon som bär med sele på höften? Vilken sele är bäst till det & finns det några bilder på det här?
Användarens profilbild
Av katha
Jag har en Kooger höftsele och en EllaRoo höftmeitai. EllaRoon är fin att amma i om man går en dag på ikea.... :wink:
Kooger är bra om barnet vill upp och ner ofta. Det är ett mycket bra alternativ till ringsjal. Jag gillar inte ringsjal, jag lyckas aldrig få det bra, men det får jag med dessa. Tyvärr gillade jag inte Scootababy då det är mer att ställa in på den och den var mer som en vanlig sele. Men det är vad jag tycker. :D
Användarens profilbild
Av sus
Sutemi är bäst och Beco 4th är nästna lika bra enligt mig.
Ju rakare och bredare axelband desstom bekvämare blir det. Det funkar tex även med ergo men eftersopm axelbanden är svängda så blir det inte lika bekvämt.
Av lenaskeå
sus skrev:Sutemi är bäst och Beco 4th är nästna lika bra enligt mig.
Ju rakare och bredare axelband desstom bekvämare blir det. Det funkar tex även med ergo men eftersopm axelbanden är svängda så blir det inte lika bekvämt.
Nu blir jag lite sugen att väcka E så vi kan prova med 4:th! :vågen: Tack för tipset! Har du någon bärbild på när du bär poå höften? Har du provat Scootababy? Många frågor, men jag blev lite upphetsad... :rodna:
Av lenaskeå
katha skrev:Jag har en Kooger höftsele och en EllaRoo höftmeitai. EllaRoon är fin att amma i om man går en dag på ikea.... :wink:
Kooger är bra om barnet vill upp och ner ofta. Det är ett mycket bra alternativ till ringsjal. Jag gillar inte ringsjal, jag lyckas aldrig få det bra, men det får jag med dessa. Tyvärr gillade jag inte Scootababy då det är mer att ställa in på den och den var mer som en vanlig sele. Men det är vad jag tycker. :D
Kooger har jag fått lite negativ inställning till tyvärr, läste runt om den tidigare.. Ellaroon har jag inte provat, vad skuljer den från en vanlig mt?
Användarens profilbild
Av babette
Med Manducan bär du bra på höften! Jag tycker det är bra! Har man också ett större barn med "styrsel" i går det rätt lätt att byta från ryggbärande till höftbärande när man vill eller när barnet vill vara mer framåt. Man håller om barnets rygg med selen på, lossar helt enkelt axelbanden, drar ut dem så de blir längre, snurrar hela selen fram till höften. Höftbältet är hela tiden knäppt. Sen knäpper man axelbanden enligt höftbärarinstruktionen! Super!!
Manduca är super!!!! :heart: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av sus
lenaskeå skrev:
sus skrev:Sutemi är bäst och Beco 4th är nästna lika bra enligt mig.
Nu blir jag lite sugen att väcka E så vi kan prova med 4:th! :vågen: Tack för tipset! Har du någon bärbild på när du bär poå höften? Har du provat Scootababy? Många frågor, men jag blev lite upphetsad... :rodna:
Jag har inte testat scootababy.
JAg ska leta upp en bild där jag bär på höften, det ska finnas en någonstans på sjalbarn, men inlägget kankse är så gammalt att det försvunnit...
Användarens profilbild
Av KATARINA
lenaskeå skrev:
katha skrev:Jag har en Kooger höftsele och en EllaRoo höftmeitai. EllaRoon är fin att amma i om man går en dag på ikea.... :wink:
Kooger har jag fått lite negativ inställning till tyvärr, läste runt om den tidigare.. Ellaroon har jag inte provat, vad skuljer den från en vanlig mt?
Ella Roo Mei Hip har ett axelband istället för 2 som knäpps med spänne. Såhär ser den ut:

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?