- lör okt 15, 2005 18:54
Jag fattar inte hur ni bär er åt. Kanske är det lättare med lite större bebbar? Jag har försökt bära Gabriel på ryggen men det gååååår bara inte. Då har jag ändå hjälp av sambon med att få upp honom. Dels är jag ju ovan vid knytningarna, men dessutom hamnar han snett eller kasar ner åt ena sidan efter ett tag.
Vilken ryggknytning tycker ni är bäst på en 3-mån? Hur gör ni med benen? De är ju så små och korta och svåra att få ut åt sidorna på ryggen, tycker jag. Kan man ha dem inne i sjalen?
På magen kör jag mest X-omslut och dubbel-X och har då benen utanför.
Tycker det vore så himla praktiskt om han kunde sova på ryggen emellanåt, när man ska baka eller diska tex. Jag skulle vilja bli riktigt bra på att bära på ryggen känner jag.
Kanske borde öva med en docka? 
Vilken ryggknytning tycker ni är bäst på en 3-mån? Hur gör ni med benen? De är ju så små och korta och svåra att få ut åt sidorna på ryggen, tycker jag. Kan man ha dem inne i sjalen?
På magen kör jag mest X-omslut och dubbel-X och har då benen utanför.
Tycker det vore så himla praktiskt om han kunde sova på ryggen emellanåt, när man ska baka eller diska tex. Jag skulle vilja bli riktigt bra på att bära på ryggen känner jag.

Sara med alla barnen
- Selma -98 + Edith -02 + Gabriel -05 + David 080125
Bär i:
Minimundus trikå
EasyCare Lava 4,7
Storchenwiege Leo Türkis 4,1
Patapum
Div hemgjorda bärmojänger
Famnen
- Selma -98 + Edith -02 + Gabriel -05 + David 080125
Bär i:
Minimundus trikå