Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Alltså nu har jag burit Gabriel i Dubbel-X här hemma en stund. För det allra mesta bär jag i X-Omslut. Jag tycker han sitter bättre i Dubbel-X. Ryggen blir fint rundad och knäna kommer högt upp. I Omslutet tycker jag att han blir mer utplattad mot mig, rak i ryggen liksom och så hänger han gärna ut bakåt, vilket ju inte går i Dubbel-X på samma sätt. Någon som har koll på vilken knytning som är mest ergonomisk för barnet?
Användarens profilbild
Av Tiz
Hmm, funderar på hur det ser ut när du brukar knyta...

Försök att breda ut krysset från knä till knä på honom och humpa ner hans rumpa lite mer så han sitter med knäna lite högre än rumpan. Testa även att dra upp smokinbältet lite längre upp till nacken på honom och "chacka-chacka" lite.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Har samma erfarenhet som Sara. Provade X-omslut2 häromdagen istället. Tyckte mycket bättre om det, alltså med smokingbältet utanför X-et istf tvärtom. Prova det istället!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Det körde jag ju med trikåsjalen och det kändes nog bättre, när jag tänker efter. Ska testa även med hemmabygget, för trikån är han nog för tung för nu. Tack för tipset!

Ska också testa att hoppa ner honom lite, fast risken är väl att han kommer långt ner, hela han... Jag vill ha honom långt upp, på pussavstånd :wink:
Användarens profilbild
Av Eva N
Samma här, det går liksom inte att få till det lika med smokingbältet, det trycker ju på mer än bara ett kryss. Bär alltid i krysset hemma men det avlastar ju inte lika bra som med bälte så när vi går ut så får det bli omslutet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?