Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Me
Vad gör jag för fel ??
Får liksom inte ut sjalen ordentligt i knävecket på det benet som är närmast "ring axeln" ?
känns som att tyget är för högt upp mot axeln, har jag dragit åt för hårt ? Kan man göra det ?
Och så lutar hon så åt andra hållet, nästan som att hon ska tippa....
Får verkligen inte till det :(
Användarens profilbild
Av Pilotta
Svårt att säga exakt vad du gör fel. Jag har upptäckt att det är lättare att få allt bra om man har sjalen ganska tight från början och att man ska spänna åt ganska mycket i överkant när barnet är på plats.
Av anna m
Det borde ju rimligtvis bli lite tajtare i det knävecket.... jag är ringsjalsnybörjare men ska kolla tummy2tummy för att se hur man bär bäst. :tumup:
Av IEDN
Det låter som om du har för lite tyg vid benen. De få gånger jag bär i ringsjal har jag överkanten väldigt lös och resten av sjalen relativt tajt och sätter ner barnet så det blir som en korv vid benen och tar tag i överkanten och drar upp lagom högt. Sedan justerar jag genom att tajta till överkanten.
Blev du något klokare :hmm:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?