Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lhuurbusa
Hej alla, jag är rätt ny här. Fick min sista bebbe i mars och vi använder vår Sino mycket. Jag hade en Minimundus sjal till de äldre syskonen, så egentligen borde jag vara rutinerad ;) Men jag är lite bekväm av mig o har kört på det som funkat, dvs "vanlig" knytning fram på bröstet, bebis i grodposition. Men helt ärligt så finns det ju tillfällen bebis är lite "i vägen". Jag tycker det är besvärligt att göra saker som man måste luta sig framåt, t ex krypa runt o plocka legobitar... Går det att bära såna här små på ryggen istället och hur knyter man då? Måste man vara två när man knyter o tar upp bebbe? Jag har även en Storchenviege (stavn???) som jag försökte ha en ettåring på ryggen med, men tyckte det var svårt att få till. Det är några år sedan nu.

Om nån är van att bära liten bebis på ryggen vore jag tacksam för tips!
det går men jag rekommenderar bara det om man är väldigt van att knyta på ryggen. det kan vara lite svårt och läskigt att få upp barnet på ett bra sätt annars, särskilt innan de är stadiga i nacken. men är ni två så borde det väl i och för sig kunna funka ändå.

sinon är dock inte så bra på ryggen, eftersom den är så smal och stretchig. din storchenwiege passar bättre i så fall.
Med lite hjälp i början tyckte jag det funkade att bära Lovis på ryggen men bara då hon sov och accepterade att ha huvudet instoppat för att få stöd för nacken. Ville hon kika ut så var jag tvungen att röra mig superförsiktigt för att hon skulle orka hålla huvudet så ofta knöt jag om henne till magen om hon vaknade.
Började då hon var tre månader och bar omslutet (eller vrikkesikker?) med vår MaM Eco.

Men ta hjälp med knytnignarna i början!
//A
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?