Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
I min BB-Slen-manual finns tre olika höftknytningar: höftkryss, på höften med knut och omsluten på höften. Höftkryss verkar vara det jag hittar beskrivningar på annanstans och som de flesta använder, men det verkar mindre stabilt (har en fyramånaders nu). Jag försökte därför den omslutna varianten, fast fick inte riktigt till det. Jag har då inte fått till någon annan knytning heller med vävd sjal än så det säger inte mycket.. Vad använder ni andra?
Användarens profilbild
Av Elflin
Det har jag aldrig provat, bär helst i omslutet på magen nu. Fast hon börjar bli lite i vägen ibland och är inte så stadig att man kan bara bära på höften utan sjal... Ska nog prova! Vill du ha hjälp med knytningarna? Vi bor ju inte så långt i från varandra, jag är ingen expert men lite kan jag nog...
Av linamh
Boadicea skrev:Omslutet på höften är precis som omslutet på magen, fast man börjar lite snett s.a.s. Bär du i trikå nu? Isf kan du prova att knyta på höften med den oxå.
Jag menar en annan variant, men vet inte om jag kan hitta bild.
Användarens profilbild
Av snisk
linamh skrev:Tror du att den funkar med ett barn som inte kan sitta själv också?
Det står från tre månader, så jag gissar att det betyder när huvudet är hyfsat stadigt.
Kolla in här, från Didymos hemsida:

http://www.didymos.de/cgi-bin/didy.pl?trage-init.htm

Går ju att dra upp sjalen hela vägen upp till nacken som stöd.
Av linamh
Jag provade och tyckte att jag fick till knytningen riktigt fint. Typiskt nog gillades det inte alls av dottern. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?