Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Och jag konstaterade lyckligt igår att jag visst kunde knyta omslutet på ryggen med en 4,2 meters sjal... tills jag kom på att det var en liten nalle jag hade där bak! :Hahaa:
Av anna m
mari_tres skrev:Och jag konstaterade lyckligt igår att jag visst kunde knyta omslutet på ryggen med en 4,2 meters sjal... tills jag kom på att det var en liten nalle jag hade där bak! :Hahaa:
När jag första gången skulle provknyta med nalle fick jag inte en 5.2meterssjal att räcka och jag fick lite panik - innan jag insåg att jag var höggravid med tvillingar :Hahaa:
anna m skrev:
mari_tres skrev:Och jag konstaterade lyckligt igår att jag visst kunde knyta omslutet på ryggen med en 4,2 meters sjal... tills jag kom på att det var en liten nalle jag hade där bak! :Hahaa:
När jag första gången skulle provknyta med nalle fick jag inte en 5.2meterssjal att räcka och jag fick lite panik - innan jag insåg att jag var höggravid med tvillingar :Hahaa:
:fnissa:
Av Hell Cat
anna m skrev:
:app:

Och jag väger tyvärr 10 kg för mycket...BMI 28!! :whut:
JennyB73 skrev:
anna m skrev:
:app:

Och jag väger tyvärr 10 kg för mycket...BMI 28!! :whut:
Jag ligger däromkring jag med (strax över, faktiskt :roll: ) i vanliga fall, nu är jag gravid dessutom :Hahaa:
Av Umma
Längre sjal är ju inte heller fel :hide: ...jag tycker det är mycket bekvämare att kunna knyta knuten fram vid omslutet kryss på magen, knuten i ryggen sitter bara i vägen om man ska åka buss eller sitta ner en stund. Plus att det avlastar bättre med ett extra varv runt midjan.
Användarens profilbild
Av CasaMia
Umma skrev:Längre sjal är ju inte heller fel :hide: ...jag tycker det är mycket bekvämare att kunna knyta knuten fram vid omslutet kryss på magen, knuten i ryggen sitter bara i vägen om man ska åka buss eller sitta ner en stund. Plus att det avlastar bättre med ett extra varv runt midjan.
Eller hur! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?