Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mazlin
Jag har en moby från början som jag verkligen älskar.. Men jag beställde en vävd sjal.. rebozo från mexico.. jag har försökt knyta och knyta men det var inte så simpelt..
Nått bir fel för efter att ha haft i sonen ca2min så har jag ONT i axlarna.. Och sonen gråter..
Jag provade att knyta de som fanns på sjalbarns första sida utom baskrysset, så långt har ja inte hunnit..

Vad är det som blir galet?
Användarens profilbild
Av Elina
Jag kan bara säga så här att jag får oxå ont av rebozo, och det beror nog på att den är så tunn och o-stretchig. Jag gillar tjockare sjalar bättre och tycker att det blir skönare.

Men prova några gånger till och bre ut tyget ordentligt över axlarna.
Av mazlin
Elina skrev:Jag kan bara säga så här att jag får oxå ont av rebozo, och det beror nog på att den är så tunn och o-stretchig. Jag gillar tjockare sjalar bättre och tycker att det blir skönare.

Men prova några gånger till och bre ut tyget ordentligt över axlarna.
Finns et vda lite tjockare sjalar? Vilka i så fall?
Användarens profilbild
Av ylkir
Jag gillar inte heller rebozo något vidare. Visst är de otroligt vackra att se på men jag föredrar min hoppediz.
De finns massor av sjalar av den typen som är tjockare och avlastar bättre. titta under "välja sjal" på sjalbarns startsida.
Av mazlin
jag ger upp.. det är inte tänkt att jag ska bära i rebozon..
men jag budade hem en svensk vävd sommarsjal istället som ja ska testa imorgon kanske
Användarens profilbild
Av sonja
jag hade precis samma problem som dig, jag höll på att bli ´tokig. jag ville bränna sjalen. usch!

men jag köpte en annan sjal , och efter att jag lärt mig att knyta den så försökte jag mig på rebozon igen. Och då gick det riktigt bra!

Jag får ändå ont i axlarna efter längre bärande, men den är jättebra när det är varmt och man inte bär jättelänge!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?