Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av juliaanna
Jag förstår vad du menar, jag bar på mage tills Edvin var 10-11 månader och det blev för tungt. Det var också så att han trivdes bättre på ryggen av någon anledning, kändes som att han växt ifrån att bäras på magen helt enkelt. Med nästa barn kommer jag nog börja bära på ryggen mycket tidigare. Nu vet jag hur mycket lättare och smidigare det kan vara och har vanan inne. Det är ju fortfarande mycket mysigare än att ha honom i vagnen. Sen brukar jag alltid ta med en liten spegel för att hålla koll på mössor och inte missa om han somnar.
Ett annat tips, om du inte får ordning på Manducan, är ju som vi nämnde tidigare en stadig, vävd sjal om du vill fortsätta bära på mage ett tag till...ni får känna efter vad som passar er helt enkelt.
Lycka till :tumup:
Användarens profilbild
Av hedda80
Tack för alla tips och råd!

Jag ska nog kika på en vävd sjal också, är det någon som kan tipsa om märke? Faktiskt så har jag börjat få till det med Mancucan och den är himla smidig att ha med sig om man tar vagnen, lättare att sätta på sig än en sjal. Övning ger färdighet, helt enkelt :wink: . Mitt enda problem nu är att jag får ont på höftbenen om jag bär längre stunder, det liksom skaver och efteråt är jag helt öm. Har testat att ha den både högre upp och längre ner...
Användarens profilbild
Av telistant
hedda80 skrev:Tack för alla tips och råd!

Jag ska nog kika på en vävd sjal också, är det någon som kan tipsa om märke? Faktiskt så har jag börjat få till det med Mancucan och den är himla smidig att ha med sig om man tar vagnen, lättare att sätta på sig än en sjal. Övning ger färdighet, helt enkelt :wink: . Mitt enda problem nu är att jag får ont på höftbenen om jag bär längre stunder, det liksom skaver och efteråt är jag helt öm. Har testat att ha den både högre upp och längre ner...
Skavet på höfterna skulle jag tro går bort när du blivit mer van. När man bär tung ryggsäck på tex fjälltur gör det ont i början men det blir bättre efter ett tag, som när man inte har cyklat på ett tag och får ont i rumpan men det får man inte när man brukar cykla. Försök att inte ha knöliga kläder under.

Jag började med en Amazonas Carry Sling för de är lite tunnare och ganska billiga nya, men mest för att jag blev helt kär i lollipop-färgen :loving: . Rådet brukar bli att välja en du tycker är snygg, och på säljes kan du köpa en begagnad om du hittar nåt du gillar. Jag tog en lång så att jag kunde knyta omslutet X på magen med knuten fram.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?