Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fick för några dagar sedan hem min Manduca och har lite funderingar och frågor:
- Magläge: När jag har banden i kors på ryggen så känns det så knöligt eftersom stoppningen är så hård och tjock. Har jag satt dem fel då?
När jag istället bär dem som vanligt och använder mig av det lilla spännet mellan axelbanden istället så tycker jag inte att jag lyckas dra åt
spännet tillräckligt hårt för att avlastningen ska bli maximal. Jag är 171cm lång, väger 63kr och är relativt bredaxlad för att vara tjej. Hur brukar ni
göra?
- Höftläge: Är det någon mer än jag som känner att höftbältet i det här läget drar ihop bäckenet (mitt, alltså mammans) på ett sätt så att gamla foglossningar
känns av när man sedan tar av sig selen?
Hur rakt sitter era barn? Sjunker de ihop lite i sidled?
Hur ser era remmar ut? Den som går över axeln, ska den sitta nära halsen? och den som går bakom ryggen, ska den var lite halvslapp? Hela selen blir
ju lite halvslapp i "bakändan"!?
- Babyinsatsen: Min lille är precis 6kg tung, men ganska lång så vi kör utan babyinsatsen. Men hur är själva insatsen fastknäppt på era så att den inte ska vara
i vägen? Jag ser tre knäppmöjligheter, men ínstruktionsboken har ju inte en enda närbild så det går ju inte att se hur de har gjort. Vid ett tillfälle såg
jag att det var en knöl vid bebbens rygg och då hade babyinsatsen liksom knäppts loss och knölats ner tillsammans med bebben. Såg halvskönt ut!
- Bebisläge: Hur långt ner hamnar en tre-månaders? När jag bar i höftläge igår så gick selens övre kant precis till skallbasen... normalt?
För övrig upplever jag att min lille trivs mycket bra i selen. Skulle dock gärna vilja jämföra med en Beco också (någon som har testat bägge)? och tänker dessutom sy en Mei Tai... Några råd? Tips?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?