Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag bär ganska sällan min stora tjej på 2.5 år. Men idag var hon trött och jag skulle bära henne på ryggen i patapumen. Ingen bänk fanns i sikte så jag satte henne först på magen och vred runt henne, precis som jag brukar gör med 9-månadersbebisen. Det funkar ju i och för sig, men känns lite krångligt...
Är det nån annan som har bättre teknik?

Det var ju för övrigt inte alls tungt att bära henne, och jag fick massor med kommentarer, en tjej kom till och med fram och frågade vad selen hette, hon ville byta ut sin bärstol. Det var skoj, det är aldrig nån som tittar när jag bär minstingen!
Användarens profilbild
Av Anna
Böj på knäna! JAg tycker nog att det enklaste med min 2½åring om man inte svingar är att bara böja sig mer så han kan klättra upp på samma sätt som om man hade en bänk.
Användarens profilbild
Av Tiz
Anna skrev:Böj på knäna! JAg tycker nog att det enklaste med min 2½åring om man inte svingar är att bara böja sig mer så han kan klättra upp på samma sätt som om man hade en bänk.
Så gör jag också. Jag sätter mig på huk och Maja får klättra upp på ryggen, då har jag redan spänt fast midjebältet. Sedan är det bara att dra upp axelbanden. Maja brukar hjälpa mig så det blir rätt :) Sedan är det "bara" att häva sig upp till stående ;)
Användarens profilbild
Av Suskiv
Antingen ställa sig på knä (gör det ibland med Tova) eller så slänger svingar jag henne i armarna. Jag korsar mina armar och tar tag i hennes över armar och sen får jag upp henne på ryggen åt rätt håll. Bara att ta tag i Ergons bärremmar och trä på dem. Bumpa lite så Tova komemr ner ordenligt och klart.
Användarens profilbild
Av annikar
Tack snälla ni!

Skäms lite över att jag inte tänkt på att böja mig ner :oops: Självklart borde jag ha gjort det!
Ska genast testa efter dagis!

Tack för hjälpen :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?