Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av luxia
Jag börjar undra om jag är felbyggd för annat än magbärande i långsjal ... När jag knyter omslutet rygg med knut över bröstet, så hamnar killen långt ner och mina bröst trycks nedåt. När jag knyter tibetansk ryggsäck så trycks brösten nedåt och inåt. När jag bär med ringsjal (på höften) så trycker det på brösten. Det gör inte så värst ont, men jag tycker att det verkar dumt och det ser dessutom inte klokt ut.

Nu kan man tro att mina bröst sitter högt upp, men ska jag amma i sjal så måste jag ha killen nere vid knäna. Har jag limpor på höjden, eller vad? :lol:

Någon som känner igen sig? Någon som har tips?
Användarens profilbild
Av Nova
Inga tips tyvärr.
Men fniss.... :lol:
Kan inte låta bli, så kul beskrivning :D
Senast redigerad av Nova den tis sep 20, 2005 20:21, redigerad totalt 1 gånger.
Av luxia
Jag funderar på om jag har kort överkropp, eller nåt.

*hoppas på tips*
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
luxia skrev:Jag funderar på om jag har kort överkropp, eller nåt.
Jag är ledsen om jag grusar dina förhoppningar, men jag har kort överkropp (och ganska stora/långa bröst) men jag tycker att det funkar bra att knyta på rygg. Både omslutet som du beskriver och tibetan.

Så jag tror på någon annan förklaring.
Användarens profilbild
Av naimiez
Luxia: Du får väl be dem hjälpa dig på nästa träff.... :wink:
Av luxia
Kaffemoster skrev:
luxia skrev:Jag funderar på om jag har kort överkropp, eller nåt.
Jag är ledsen om jag grusar dina förhoppningar, men jag har kort överkropp (och ganska stora/långa bröst) men jag tycker att det funkar bra att knyta på rygg. Både omslutet som du beskriver och tibetan.

Så jag tror på någon annan förklaring.
Hmmm... Jag är väl kass på att knyta på ryggen, helt enkelt. Ska prova med en annan sjal också, innan jag dömer ut det för ett tag. (Beskrivningen "långa bröst" är ärlig och lite rolig. :) )
Användarens profilbild
Av Helena
Kan du inte försöka få knuten lite högre upp mot halsen, så att den inte trycker på brösten. Ringsjal kan jag hålla med om att det trycker en aning, man får se till att inte ha ringarna för långt ner.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?