Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamin
Anso skrev:Hm, ursäkta mig Mamin för det var inte meningen att "kidnappa" din tråd om ryggbärningsproblem.
Hehe.. Det gör ingeting alls :lol: Har ju fått bra råd till mitt problem och även fått lite nya motton att tänka på*L* :wink:
Användarens profilbild
Av HelenaW
Hej Camilla!

Jag bär på ryggen både i sjal och sele (har en Patapum). Jag väljer ofta sjalen hemmavid, särskilt om jag tror att hon inte ska somna - då är selen mycket bättre tycker jag, eftersom vi har den nya modellen med huvudstöd (så himla praktiskt!!). Självklart krävs en del övning på ryggknytandet, men efter ett tag tyckte jag det gick lättare. Jag använder mest omslut, tycker ryggsäck känns mer ostadigt eftersom Matilda gärna "flänger omkring" på ryggen. Hon har alltid armarna utanför och om hon då somnar blir det väldigt vingligt och är man ensam är det omöjligt att få mer tyg runt henne för att få stabilitet. Då är selen suverän!

Min man älskar Patapumen, det verkar vara mer manligt liksom :wink: ! Du/ni får prova en sele, och så får du fortsätta öva ryggknyt!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?