Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pyron
Jag har nu lyckats flera gånger att få till det ok. Jag tar i jättemycket när jag knyter men efter bara någon minut är det löst och hon kan nästan bryta sig ut. :cry:

Nu undrar jag om det är lättare med en hoppis än med antuigan?

Har lånat ut min hoppis så därför kan jag inte prova nu. :?

Jag blir snart gråhårig. Suck. Men jag ska lyckas.
Få se om jag kommer på vad knytningen heter.
just det ja, omslutet ryggkryss. Är det detsamma som tibetanskt?

Kronan på verket jag har tappat bort mitt hoppis-häfte. :cry: Ska fråga mannen om han sett det någonstans.
Av gottegrisen
Omslutet på ryggen är samma knytning som fram (fast man gör den på ryggen då ;)) Jag kan gärna visa dig när jag blivit av med gipset (håller tummarna för att läkarn ska säga att det är läkt på måndag när jag ska dig)
Användarens profilbild
Av Pyron
Nämen vad har hänt med dig?
Hoppas att du fick bort gipset

Nu är vi friska så om du kan någo förmiddag mellan 9 och 10 vore bra.
De stora barnen är på dagis mellan 8.15 och 11.15.
Användarens profilbild
Av Ia
Jag tycker att Antiguan är lite svårare att få till bra. Man får liksom inte med sig långsidorna riktigt hur man än drar.

Omslutet ryggkryss är nog inte samma som tibetansk ryggsäck, utan samma som man knyter på magen. Jag har mest använt mig av ryggsäcksknytningen som finns i Hoppiz-häftet. Jag lägger Ludvig i mitten av tyget och samlar ihop det hårt runt om honom och svingar upp över axeln. Sen lägger jag tyget över resp axel, tajtar åt och gör en knut över bröstet. Oftast snurrar jag varje ände ett varv innan jag knyter också. Tycker att det hjälper så det inte glider så mycket. Från knuten drar jag sjaländarna ner i min midja och bak på ryggen, över första benet och under det andra på Ludvig. Det ska sitta i hans knäveck ungefär. Sen knut på magen eller hur långt nu sjalen räcker. :)

Fråga om det var för kryptiskt. :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Pyron
Tack Ia.

Men den klarar jag verkligen inte. Tyget bara glider upp över rumpan hela tiden.

Min lilla tjej är för klen. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?