Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Visper
Ska "binda" på mig barnet alldeles strax..
Men jag tycker inte jag får till själva knytningen..
Jag har en elastisk långsjal (kari-Me)

Vet inte vad jag gör för fel, men jag tycker att det blir så HIMLA mycket tyg över axlarna. Ska man dubbelvika tyget, eller? Annars hänger ju tyget när nästintill handlederna!!
Användarens profilbild
Av Cayenne
Visst, vik tyget på axlarna så det känns bra för dig. MAn kan ju inte ha tyg långt ner på armarna så man inte kan röra sig.
Användarens profilbild
Av Mia
Dra ner det över axlarna och "ner till handlederna" :wink: :lol: Vik uppså att undre kanten hamnar på axeln (alltså dubbelvikt till viss del)och "korva ihop" eller sprid ut så att det känns skönt! jag har bara allt tyg "ihop-korvat som ett dragspel" på axeln. Sen kan man rätta till och dra ner tyget på ryggen så att det känns skönare. Viktigt att det inte är snurrat ngnstans!
Säg till om du vill ha mer hjälp! :)
Av Visper
Mia; Okej, men jag får försöka mig på "dragspelsvarianten" jag med! ;) Fick bara för mig att man helst skulle ha tyget så rakt och slätt som möjligt... Men då är det bara att korva på´rå! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?