Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tulla
...det tycker iallafall jag, men lillan (14mån) tycks inte riktigt hålla med mig om den saken.
Efter massor av övning så tycker jag att jag får till ett ordentligt omslutet kryss.
Det tar dock inte lång tid förrän Lillan har slitit ut armarna och kastar sig bakåt.
Hon vill helt enkelt inte :cry:
Användarens profilbild
Av annemi
Om du står vid en spegel då, så hon ser sig själv. Eller om du börjar gå omkring på en gång kanske.
Min tjej är inte så stor än, men när hon är på sprattelhumör så ställer jag mig vid spegel och då tycker hon det är jättekul att titta på sig/oss och håller sig lite lugnare så jag hinner slänga runt alla tygändar :wink:
Användarens profilbild
Av Tulla
annemi skrev:Om du står vid en spegel då, så hon ser sig själv. Eller om du börjar gå omkring på en gång kanske.
Min tjej är inte så stor än, men när hon är på sprattelhumör så ställer jag mig vid spegel och då tycker hon det är jättekul att titta på sig/oss och håller sig lite lugnare så jag hinner slänga runt alla tygändar :wink:
Det går okej bra vid själva knytningen, det är efteråt.....
Kanske om jag skulle gå ut och gå med en gång, jag tror att hon vill att det skall hända något roligare än att jag börjar greja här hemma...
Användarens profilbild
Av annemi
Tulla skrev:
annemi skrev:Om du står vid en spegel då, så hon ser sig själv. Eller om du börjar gå omkring på en gång kanske.
Kanske om jag skulle gå ut och gå med en gång, jag tror att hon vill att det skall hända något roligare än att jag börjar greja här hemma...
Ahaa, då är det ju lite svårare förstås...men pröva ta en kort promenad bara för att se om hon tycker det är tråkigt hemma :roll:
Användarens profilbild
Av Tulla
annemi skrev:
Tulla skrev:
Ahaa, då är det ju lite svårare förstås...men pröva ta en kort promenad bara för att se om hon tycker det är tråkigt hemma :roll:
Kanske bara en sväng runt gården då :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?