Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindis
Hjälp mig! Jag har fått så ont i ryggen! Har burit jättemycket i helgen då vi varit i stugan, och nu värker ryggen som aldrig förr! Det gör ont från nacken och neråt i mitten av ryggen.

Jag är ganska smal (läs väldigt smal...), så jag har svårt att få sjalen att inte ligga mot halsen, kanske är det därför? Jag knyter oftast x-omslut och bär mage-mot-mage. Har ni några tips hur jag ska göra? Sjalen är min livräddare, försökte idag att inte bära så mycket, men sjalen åkte på kl halv tio i morse... :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Min skrutt har passerat 7,5 kilos strecket och jag får ont i ryggen om jag bär honom mer än en timme i x-omslut mage mot mage. SÅ nu får han sitta på ryggen! :lol:
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag har tvärt om, jag får ont i ryggen om jag bär på ryggen *s*.

Men om sjalen hamnar mot halsen så är det fel, då trycker du för mycket på en muskelgrupp och får lätt ont i huvudet.

Kolla här hur man ska göra med sjalen för att sprida ut den över axlarna.
Knyt först på den som vanligt.
Bild
Dra sen ut yttre kanten mot handleden. Se till att den inre kanten kommer ut från halsen en bit.
Bild
Lyft sedan upp den yttre kanten mot halskanten, se till att ändarna möts och tyget nu ligger slätt dubbelt istället för hopknycklat.
Bild
Klart. Se hur tyget kommit ut från halsen, och hur det nu stöder över axelns rundning också.
Bild
Användarens profilbild
Av Lindis
Ezereht skrev: Kolla här hur man ska göra med sjalen för att sprida ut den över axlarna.
*tester direkt, Melvin sitter redan i*

TACK! Det känns _mycket_ bättre! Har försökt på alla sätt och vis att få tyget att ligga mer på axlarna, men inte lyckats. Men nu gick det! Hoppas att det var det som var felet, jag vill ju kunna fortsätta bära utan ont, ont! :D :D :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Tyget får inte vara snurrat heller.
Användarens profilbild
Av Mia
Om man ska stödja huvudet på barnet så upplever jag det Mycket bekvämare, mindre risk att tyget hamnar vid halsen, om jag har smokingbältet utanför!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?