Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Annamia
Vi är helt nya sjalanvändare och har inte riktigt fått till det ännu. Vi har en lång elastisk sjal till vår lilla Linn, som är 7 veckor. För att det ska kännas bra för oss att bära måste vi knyta sjalen ganska hårt, men då känns det som att det blir för tajt för henne. Hennes haka trycks in emot bröstet och hon kan inte röra sina armar. Ibland känns det som att kroppen skruvar sig också. Hon protesterar oftast när vi sätter henne i sjalen, men blir nöjd så fort vi rör oss. Sen kan hon sova så i timmar, även om hon stönar lite emellanåt. Vi är mest oroliga för att det skulle vara farligt för hennes nacke när hon sitter med huvudet så böjt. ( Vi knyter xomsluten vagga)

Hoppas någon kan hjälpa oss...
Användarens profilbild
Av diddeldi
vi hade atlas så när han var mindre. visst såg han lite "hoptryckt" ut, men han verkade trivas och må bra. jag tror inte det är någon fara faktiskt, tänk på hur trångt de har det i livmodern på slutet... nuförtiden bär vi honom dock alltid upprätt, dels är han lite för stor för att ligga i vagga och dels så trivs han inte lika bra med det längre. om det inte känns bra kanske ni kan testa att ha henne upprätt istället?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Du kan nog lite på att hon säger ifrån om det skulle trycka eller göra ont någonstans.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?