Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gullan
Ha ha, Kristinas kort kunde ha varit Desirée och jag... så ser det ut här också. Nyfikna ungar! Hon måste hänga så när hon har somnat ca 5 minuter, sedan är hon så pass avslappnad att det går att pilla in huvudet.
Tur att det finns fler...
Användarens profilbild
Av svas
När ni ändå diskuterar huvudpositioner.... Än så länge somnar Lilla S (fyra månader) efter ca 2 minuter när han har hamnat i sjalen. Han sitter mage mot mage i en Cuddly wrap trikåsjal. Än så länge har jag alltid vikt hans huvud åt sidan så att hans högra kind vilar mot mitt bröst. Och vänstra delen av sjalen ligger över halva hans huvud. Han kan sova upp till två timmar i denna position. Och han sover minst ett pass om dagen i sjalen. Bör jag altenera sida på hans huvud, så att han varannan gång sover med andra kinden mot mig????

Tack på förhand.
Användarens profilbild
Av Helena
svas skrev:När ni ändå diskuterar huvudpositioner.... Än så länge somnar Lilla S (fyra månader) efter ca 2 minuter när han har hamnat i sjalen. Han sitter mage mot mage i en Cuddly wrap trikåsjal. Än så länge har jag alltid vikt hans huvud åt sidan så att hans högra kind vilar mot mitt bröst. Och vänstra delen av sjalen ligger över halva hans huvud. Han kan sova upp till två timmar i denna position. Och han sover minst ett pass om dagen i sjalen. Bör jag altenera sida på hans huvud, så att han varannan gång sover med andra kinden mot mig????

Tack på förhand.
Jag vet inte om det är nödvändigt, min flickas huvud hamnar ofta på samma sida, jag har tänkt att hon mer vill ha det så. Men ifall han låter dig bestämma hur huvudet ska ligga kan du ju växla sida, ifall du tycker det känns bättre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?