Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tulla
Hallå, nu behöver jag lite peppning igen annars ger jag upp för all framtid tror jag.....anledningen till att jag slutat öva ryggknyt är att flickan som skall åka är snart ett år och 12 kilo tung. Jag tänker ena dan att nu skall jag köpa ny sjal och öva och bära jäääätteläääänge. Nästa dag tänker jag att det är ändå ingen ide för hon blir ju inte direkt lättare..................... :roll:
För tillfället bär jag lite då och då i patapummen, det funkar men men det är ju inte riktigt samma sak.....

Ge MiG LItePEPp
Användarens profilbild
Av sacha42
klart du inte ska ge upp, det är ju så bra, skönt och underbart att knyta på ryggen. Väldigt praktiskt med :D
Användarens profilbild
Av sacha42
go Tulla go Tulla åhhhhh go TullaBild

har du övat nåt mer?
Användarens profilbild
Av Tulla
sacha42 skrev:go Tulla go Tulla åhhhhh go TullaBild

har du övat nåt mer?
NJE det är ju dåligt med det MEN somsagt imorgon är en ny dag och då MÅHÄNDA :roll:

Vilka mooves hon gör cheerleadernBild
undrar om det inte är lite pepp jag fått :D
Användarens profilbild
Av Tulla
diddeldi skrev:nej ge inte upp, kom på sjalträff istället! :D
Jamen det vill jag ju också göra men har så svårt att få ihop min tid. Jag hade ju tom. täkt att fira med att köpa en ny sjal a la edenbaby om jag lyckas få till det :lol:
Användarens profilbild
Av mojsan
Tulla skrev:
Jamen det vill jag ju också göra men har så svårt att få ihop min tid
Alltså, du skulle behöva träffa andra sjalare, lite tips och råd på vägen kan göra susen. Hinner du inte få till det detta år, så skicka ett pm strax efter nyår, då är jag hemma och väntar på förlossningen... men dröj inte för länge, då kanske jag cocoonar hemma med nya bebben ett tag :wink:
Användarens profilbild
Av Tulla
mojsan skrev:
Tulla skrev:
Jamen det vill jag ju också göra men har så svårt att få ihop min tid
Alltså, du skulle behöva träffa andra sjalare, lite tips och råd på vägen kan göra susen. Hinner du inte få till det detta år, så skicka ett pm strax efter nyår, då är jag hemma och väntar på förlossningen... men dröj inte för länge, då kanske jag cocoonar hemma med nya bebben ett tag :wink:
ÅÅ tackar för erbjudandet........vad mysigt med en liten. Jag gör ett lamt försök under sjalträffar, men med tanke på vädret så kanske det inte blir så mycket av det :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?