Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Är så ny på det här med sjalar och selar. Har en ergo nu som lillan på 3 månader sitter i. Hon tycker väl att det är så där. Ibland går det bra och ibland vill hon inte alls. Jag är så orolig att hon gnäller för att det gör ont nånstans. Men jag vet ju inte riktigt hur hon ska sitta. Jag har sytt in ergon lite (enligt aprils instruktioner) så den inte är så bred sitt-del på. Men hur ska benen vara? När hon sitter i den är låren nästan i spagat på henne. Ska det vara så eller gör det ont på henne?

De gånger hon vart nöjd har hon ansiktet så nära mitt bröst att jag är rädd att hon inte ska få luft. Har gått och pillat på henne hela tiden då hon sover (i selen) för att se om hon lever...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Hon skall sitta i s.k. grodställning (precis som i en bärsjal) med böjda ben och knäna högra upp än rumpan samt något böjd rygg.
Här kommer bilder som visar hur hon skall sitta:
Bild Bild
En liten bebis kan även bäras med benen helt innanför (såsom högra bilden).

Fler bilder finns på ERGO:s egna hemsida: http://www.ergobabycarrier.com

Instruktionsvideo hittar du här: http://www.ergobabycarrier.com/instructions.html
Användarens profilbild
Av milimani
Tack för bilderna! Jag tycker nog att hon sitter så och hon verkar trivas bättre och bättre för varje gång. Skönt, för jag älskar den. Den är så skön att använda!
Av Cirynne
Ja, visst är den skön att använda! Använde min från Tyra var ungefär en månad, men då hade jag en infant insert i den. Så skönt att kunna bära när hon inte ville ligga i vagnen!

Nu har jag däremot blivit lite såld på sjalar istället, men Ergon används fortfarande flitigt. :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?