Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag börjar nog bli lite lat. Älskar min Patapum och den körde jag ju med när det gäller sonen, vilket gör att det går SÅ mycket snabbare att bära i selen än i sjal. Eftersom lilla fröken helst åker på ryggen och jag är urusel på att få till det med sjalen, så tar jag genvägen via selen i stället.

Helt plötsligt så har jag en massa sjalar i garderoben som jag inte använder. Suck... Vad gör jag nu då?? Kan ingen ge mig ett toppenargument för att sjala i stället för att sela??

//Kaja
Användarens profilbild
Av annalys
Och här är det tvärtom. Jag gillar sjalarna mycket mer än Patapumen, så den har fått hänga, och jag har inte mer än testburit på ryggen i den, för typ ett år sedan. Men nu på vintern känns det som den skulle vara mer praktisk, men jag vet knappt om jag vågar testa på ryggen. Och jag vet inte om barnen är så övningsvilliga heller.

Det gäller väl bara att börja! Om man är tillräckligt sugen så blir man motiverad att träna.

Men annars är det ju inget fel på Patapum. Du kanske blir sjalsugen igen så småningom.
Användarens profilbild
Av Ester
har samma problem - har en uurfin Sol som bara ligger här hemma för det blir ALLTID patapumen som får agera bärverktyg...är nog en kortissjalare(trikå+ringsjal) + sele

Ingen egentlig sjalbärare.

Men den är så fin så att sälja är inget alternativ...
Användarens profilbild
Av mojsan
1) Sjalarna är mycket finare och gladare i färgerna!
2) Sjal är perfekt att svepa om sig när man är lite frusen
3) Du kan ju höra av dig till mig så ska vi nog se till att träna lite ryggknyt :wink: Jag jobbar som lääängst fram till årsskiftet.
4) ...å andra sidan är ju sjalarna säljbara de med. Hade du redan en eld eller var vi båda inne på att skaffa sånna?
5) BTW, jag har en MT nu, om du vill klämma...
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Elin skrev:har samma problem - har en uurfin Sol som bara ligger här hemma för det blir ALLTID patapumen som får agera bärverktyg...är nog en kortissjalare(trikå+ringsjal) + sele

Ingen egentlig sjalbärare.

Men den är så fin så att sälja är inget alternativ...
men ligga där och bara ligga :shock: näe, det är för sorgligt :(

om den inte får flytta så kan ni väl hänga den på väggen?
eller lägg den i soffan :D då kan ju alla sitta i sjalen :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?