Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
8) så cool't 8)
Han har själv fibblat med Patapumen o var faktiskt lite upprörd över att den saknade beskrivning !! Jag visade honom de länkar jag hade o han har själv klurat på det !!!

Han får upp Axel själv på ryggen genom att först knäppa o spänna upp remmarna trä upp honom på magen o senare snurra honom o remmarna på nått sätt :shock: !! Det ser hur skumt tu som helst men det gör det att slänga upp dem oxå :P

Han spänner efter detta o sätter upp huvudstödet Det är så luftigt att Axel inte ens klagar (han har väll fattat att det är så pappa bär honom :lol: )
färdigt ! en man med liten på ryggen som mår prima !!
Det är så roligt att han oxå funnit nått han trivs med ! :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
Härligt!! :D
Av Annsofi
nu har ni ju redan fixat det men om behov uppstår så skicka en rad så mailar jag över vår svenska instruktion på Patapum (översättning av tillverkarens egen) och det sätt som jag använder för att sätta upp på ryggen - låter som något liknande det din man kör med. Sen har patapum en del andra alternativ också via en annan återförsäljare så det finns lite att välja på. Det kommer ingen instruktion med selarna från tillverkaren utan varje återförsäljare får printa ut och skicka med eller skicka som pdf. fil. Det har nog bara missats att ni inte fick någon med er sele.
Användarens profilbild
Av trollmamma
För oss är det ok !

Jag tror bara att han är avis för när jag köpte min Didy fick jag en DVD!!!JU so för övrigt är JÄTTE-lärorik.....
Den är så pass enkel att har man burit innan i nått klarar man det fint ....
(o eftersom han varit inne i skriva manual svängen o är en äkta Teknolog vill han väl ha allt svart på vitt !!!)
Av Annsofi
jo den är rätt enkel så det är ju inga konstigheter men jag tänkte på det sen att några saker bör ni kanske upplysas om - sådant som står i tillverkarens rekommendationer - dels att den bör tvättas före användning och sen att inte huvudstödet ska sitta på när man inte använder den. Resten tror jag nog ni känner till men just detta har tillverkaren gått ut med som extra rekommendationer i samband med lanseringen av de nya selarna. Sen gör ni ju som ni vill...jag har faktiskt inte tvättat mina men jag ska ta och göra det nu när Jonathan sitter i bara blöjan i dem. Hoppas ni trivs med den!
Användarens profilbild
Av April
Härligt!!! Vad bra att även mannen "fastnat" = mer sjalar till dig, nu när han VERKLIGEN förstår hur underbart det är att bära ;-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?