Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gaya
Loke bara glider o glider! Jag drar ut sjalen långt ut i knävecken och försöker få mkt tyg under rumpan men vaför blir det aldrig bra?! Oavsätt så glider han ur den så jag måste hålla i honom med armen också när jag bär honom i den. Jag ser till att rumpan är längre ned än knäna men det verkar inte hjälpa. På poutchen så är juh tyget lixom rundat och där sitter han bra. Dock lite långt från kroppen. Men näe..det går inte med ringsjalen! Vad gör jag för fel igentligen?! Som det är nu skulle jag aldrig våga bära honom på ryggen i ringsjalen. Han glider juh bara ur den!
Användarens profilbild
Av Anso
Hej,
Prova att sätta i bebbens rumpa och sedan låta honom "falla"ut ifrån din kropp litegrann och sjunka ihop för då brukar det bli en bra påse. Sedan spänner jag till den övre delen av tyget så att Hanna kommer närmare mig.
Användarens profilbild
Av Gaya
tack för tipset!
Av Annsofi
ännu ett tips (som du kankse redan har) - jag bär alltid på vänster höft, då lyfter jag upp gumpen lite (upp och ut från min kropp) med vänster arm och sen sticker jag in min högra hand mellan min mage och Jonathans mage, tar fatt i tyget under hans rumpan och lyfter upp det ordentligt mellan hans ben. På en del ringsjalar glider tyget lite mer när man rör sig och då går jag och drar till det så här lite då och då. Jag bär inte på ryggen i tyg som jag känner glider, man vill känna att det sitter säkert för att svänga runt till ryggen.
Användarens profilbild
Av Axels mamma
När jag har Axel på höften så har han ett ben "utanför". Han sitter på min högra höft. Benet mot min mage, Axels högra är i sjalen. Det andra är "ovanför" tyget. Jag tycker att han sitter mycket stadigare så. Men Jag har inte prövat att ha honom på ryggen.

Hoppas att det går att förstå något av det jag skrev, har haft en intensvi dag med en son som går själv!!!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag får aldrig till min, hur mkt jag än grejar....lyckas bara amma i den medans jag sitter vid datorn så nu har tom lyckats tappa bort den...lustigt, det som borde vara det enklaste är baske mig det svåraste...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?