Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tinalqua
Ni som lyckas amma i sjal :) Vilken knytning använder ni? Jag hade ju redan hunnit sluta amma Mattias när jag upptäkte sjalarna men jag vill gärna göra ett försök med den kommande bebben. Ge mig tips
Användarens profilbild
Av Kristina
Ner Freja var nyfödd ammade jag nog inte alls i sjalen, inte vad jag minns iaf. När hon var någon månad fick jag till det med vagga i ringsjal och ammade mycket så och sen kan man ju alltid knyta dubbelX med en vävd sjal och amma med bebisen sittandes upprätt, det funkar från typ 2-3-4 månader.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Du kan se i denna tråd http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=35209
som ligger lite längre ner på sidan. Jag har ammat mycket redan från början och tycker att det har varit allra enklast med vävd sjal då, eftersom den går enklast att hissa upp och ner. Men det är väl säkert en smaksak. Min lilla är nu 7 månader, och häromdagen upptäckte jag att det var väldigt smidigt att amma honom i höftkryss också. Jag står just nu framför datorn och ammar honom i omslutet kryss.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Ingrid skrev:Du kan se i denna tråd http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=35209
som ligger lite längre ner på sidan. Jag har ammat mycket redan från början och tycker att det har varit allra enklast med vävd sjal då, eftersom den går enklast att hissa upp och ner. Men det är väl säkert en smaksak. Min lilla är nu 7 månader, och häromdagen upptäckte jag att det var väldigt smidigt att amma honom i höftkryss också. Jag står just nu framför datorn och ammar honom i omslutet kryss.

Lycka till!
Ah, hakar på här, snart är det dags.
Tack så mycket Ingrid för infon!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?