Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av emmasjolund
Jag har en två veckors liten tjej, och nybliven ägare till en elastisk sjal. Vi har övat några gånger hon och jag, och upprätt tycker hon är mysigt, men det vill inte jag eftersom jag inte tycker hon ska "sitta" så för länge för ryggen ännu. Liggande blir problem. Huvudet blir aldeles tilltryckt och det gillar inte min dotter. Antingen ligger hon med hakan trykt mot bröstet, eller ansiktet mosat in mot min kropp. Ingen höjdare tycker hon. Hur får jag till det???
Användarens profilbild
Av Helena
Ifall hon vill sitta upprätt är det nog inga problem. Ryggen får stöd i bärsjalen och den förblir naturligt rundad och barnet lutar ju sig mot bäraren. Barn behöver inte kunna sitta själva för att vara upprätta i en bärsjal. Men det känner du nog bäst själv ifall det känns som om hon inte sitter bra och du hellre vill ha henne i vagga.
Jag har inga tips om vaggan tyvärr.
Användarens profilbild
Av trollmamma
[quote="emmasjolund" Vi har övat några gånger hon och jag, och upprätt tycker hon är mysigt, men det vill inte jag eftersom jag inte tycker hon ska "sitta" så för länge för ryggen ännu.[/quote]

Vill bara säga att hon "sitter " inte eftersom hon har en grodställning är det sanna ställning som hon hade i magen med kutig rygg o hennes tyngd fördelas bra.

Det är inte alls säkert att hon vill ligga i vagga mina gillade det inte alls.

Men det bästa är att knyta X-omsluten II
http://www.sjalar.nu/smafolket/texter/k ... ryssII.htm

o försöka lägga hennes rumpa i innersta lopen o luta henne mot tyget o fibla rätt på andra lopen hon behöver inte ligga helt lodrätt utan lite halvtliggandes går bra då blir hon inte lika hoptryckt . det är lite lättade att lägga ner o ta upp oxå ...hoppas det hjälper nått !
Du får säkert fler hjälp svar !
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?